Search:

Type: Posts; User: Regnas

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.16 seconds; generated 34 minute(s) ago.

  1. Replies
    32
    Views
    30,456

    @zbsolomon There is... 3D Coat's Autopo is...

    @zbsolomon

    There is...
    3D Coat's Autopo is pretty much the same thing ;)
  2. Replies
    7
    Views
    2,601

    One thread would be better....

    One thread would be better....
  3. Replies
    186
    Views
    177,778

    This plugin is working with 4R8...

    This plugin is working with 4R8...
  4. Replies
    143
    Views
    83,766

    Yep, will be available in less than 1 hour...

    Yep, will be available in less than 1 hour...
  5. Replies
    143
    Views
    83,766

    Thanks for the quick reply.... :tu:

    Thanks for the quick reply.... :tu:
  6. Replies
    143
    Views
    83,766

    What will be, Livestream, Youtube or Twitch, all?...

    What will be, Livestream, Youtube or Twitch, all?
    I prefer Livestream btw.... ;)
  7. :tu: :D

    :tu: :D
  8. Replies
    1,554
    Views
    667,046

    OpenToonz - An open-source full-featured 2D animation creation software

    https://opentoonz.github.io/

    HL4NiKGDyQ0

    460TrwM06oo

    9ZYvDsjnd7s
  9. Great work.... :tu:

    Great work.... :tu:
  10. Replies
    143
    Views
    83,766

    I just hope ZBrush doesn't become dependent of...

    I just hope ZBrush doesn't become dependent of crazy graphics card to do it's job...

    Actually that's the beauty of ZBrush imo, there's no need of crazy gaming cards to work with it, unlike every...
  11. Replies
    143
    Views
    83,766

    R8 was already revealed, so what's the point?

    R8 was already revealed, so what's the point?
  12. Replies
    143
    Views
    83,766

    They already showed the R8 features... There will...

    They already showed the R8 features... There will be more?

    UiBuMvB33Lk
  13. Replies
    143
    Views
    83,766

    :tu:

    :tu:
  14. Thread: nigredo

    by Regnas
    Replies
    7
    Views
    12,967

    Cool stuff......

    Cool stuff......
  15. Replies
    30
    Views
    20,242

    Cool stuff....

    Cool stuff....
  16. Replies
    77
    Views
    85,338

    ^You didn't miss anything, just forget about...

    ^You didn't miss anything, just forget about it... ;)
  17. Replies
    36
    Views
    27,575

    Yeah, there's no a normal turn off setting, you...

    Yeah, there's no a normal turn off setting, you need to kill the Windows update service itself....
  18. Replies
    36
    Views
    27,575

    Lol.... But yeah, Windows update is a real...

    Lol....
    But yeah, Windows update is a real mess... this is why Windows update is the first thing I disable after a clean install... :cool:
  19. Replies
    36
    Views
    27,575

    Yep, this is why I have a small partition just...

    Yep, this is why I have a small partition just for the OS, which I don't install anything... Everything else, apps/files etc, they live on my other drives/partitions... ;)
    And by the way, I'm...
  20. Replies
    36
    Views
    27,575

    @MealeaYing: Well, I do it the old fashion,...

    @MealeaYing:


    Well, I do it the old fashion, by formating the partition with my previous Win 10 installation and then I use the ISO to reinstall everything from scratch.... Basically I'm...
  21. Replies
    36
    Views
    27,575

    @MealeaYing: Just do a regular update via...

    @MealeaYing:
    Just do a regular update via Windows update, it should work...
    In my case I did a fresh install of Win 10, I downloaded the Win 10 ISO from the microsoft website... :cool:
  22. Replies
    36
    Views
    27,575

    The Windows Creators update fixed this issue......

    The Windows Creators update fixed this issue...
    So no more hacks needed..... :)
  23. Replies
    77
    Views
    59,188

    Great work....

    Great work....
  24. Replies
    35
    Views
    26,996

    Nice work... And the stream was fun.. :) ...

    Nice work... And the stream was fun.. :)

    Cheers..
  25. Replies
    1,554
    Views
    667,046

    @Frenchy Pilou, U da man.......... ;)

    @Frenchy Pilou, U da man.......... ;)
Results 1 to 25 of 181
Page 1 of 8 1 2 3 4